pristupacne cene slider

PRISTUPAČNE CENE

Kako postići konkurentne cene na tržištu komercijalnih uređaja?

Izdvojiti se od konkurencije, biti likvidan i pomerati granice poslovanja jeste veliki izazov ali i krajnji cilj svakog proizvodnog biznisa, posebno u današnjem okruženju – ekonomske i privredne nestabinosti koja je prisutna svuda u svetu.

Kompanija Frigo Žika preko trideset godina, uspeva da odoli svim izazovima modernog poslovanja, pronalazi načine da se izdvoji od konkurencije kreirajući visoko kvalitetne proizvode po povoljnim cenama i redovno pomera granice svog poslovanja. Frigo Žika uređaji su stigli do gotovo svih krajeva naše planete, a kao „najjača“ tržišta izvodjila su se Evropa (Balkan, Francuska, Nemačka i Švedska), Amerika i Azija. Grupacija Frigo Žika je na ovaj način uspela da se pozicionira na lidersku poziciju u domenu proizvodnje komercijalnih rashladnih, termičkih i neutralnih uređaja na teritoriji Balkana.
Kako se stiglo do te pozicije i kako opstati na istoj, pročitajte u nastavku teksta.

Kompletno Zatvoren Proizvodni Proces

Frigo Žika je kompanija koja broji više od 300 zaposlenih, poseduje tri proizvodna pogona opremljena najmodernijom tehnologijom. Takođe, u svom sastavu ima tehničko-razvojni tim koji u sprezi sa proizvodnim kapacitetima i ljudstvom kreira izuzetno stabilnu celinu. Bogata dugogodišnjim iskustvom i fleksibilnošću ova uigrana ekipa uspeva da odgovori svim zadacima i isprati poslednje svetske trendove u niši proizvodnje komercijalnih uređaja.

Kompletno snabdevanje resursima neophodnim za proizvodnju Frigo Žika uređaja se vrši na teritoriji Srbije, dok je 90% delova za ove uređaje proizvedeno baš od strane našeg tima.

2020 godine je kompanija Savabien postala deo Frigo Žika Grupe. Ova kompanija je specijalizovana za proizvodnju visoko kvalitetnog termoizolacionog stakla, aluminijumskih fasada i stolarije. Tokom 2021. godine u saradnji Savabien i Frigo Žika tehničkih timova, razvijena je nova linija proizvoda – vrata za rashladne/tople/neutralne komercijalne vitrine. Na ovaj način je kompanija Frigo Žika uspela da kompletno zatvori proizvodni proces komercijalnih rashladnih, termičkih i neutralnih uređaja.

Sve gore navedene stavke nam omogućavaju uvid u sve korake proizvodnje uređaja, kao i maksimalnu fleksibilnost da se prilagodimo zahtevima klijenata, ispratimo svetske/evropske tehničko-tehnološke standarde, odolimo izazovima tržišta i pritom budemo konkurentni sa cenom (gde se ne gubi na kvalitetnu krajnjeg proizvoda).

Dobri uslovi rada, stručan tim inženjera i majstora, inovativnosti i fleksibilnost su ključ svakog uspešnog proizvodnog biznisa.

proces proizvodnje
Export Activities

Fokus Na Izvozne Aktivnosti

Od samog nastanka kompanije Frigo Žika, vizija i pristup poslovanju je nadilazilo granice tadašnje države Jugoslavije. Proizvodnja visoko kvalitetnih, dugoročnih i modernih uređaja, kao i ulazak na tržište Evrope (kasnije i drugih kontinenata) su postavljeni kao primarni ciljevi ovog preduzeća.

Danas više od 80% prihoda kompanije Frigo Žika dolazi baš iz aktivnosti izvoza. Kao što smo ranije u tekstu pomenuli, glavna tržišta su Nemačka, Francuska, Švedska, Izrael, Kuvajt, UAE i SAD.

Uvođenje CO2 tehnologije, razvoj energetski efikasnih uređaja, dugoročnost proizvoda, moderni dizajn, „zeleni“ pristup poslovanju kao i konkurentne cene nastavljaju da otvaraju vrata drugih država za distribuciju naših proizvoda.

Za kraj, da rezimiramo: Kreiranje konkurentnih cena nikada ne sme da ide na uštrb kvaliteta proizvoda, a jedini način kako je moguće postići istu, jeste kreiranje kvalitetnog tima, zatvaranje proizvodnog procesa i kontrola svih koraka proizvodnje.