Oslo Semi Vertikal

2022 Trend: Semi Vertikalne Rashladne Vitrine

Semi vertikalne rashladne vitrine predstavljaju trend koji je prisutan poslednjih nekoliko godina u “retail” biznisu, a u 2022. je doživeo svojevrsni vrhunac.

Moderan dizajn, jednostavno uklapanje u svaki prostor (bez obzira na veličinu marketa), izuzetna funkcionalnost i mobilnost su samo neki od razloga zašto ovi modeli rashladnih uređaja preuzimaju vodeću ulogu u trgovinskom bizinsu.

Vertikalne rashladne vitrine, kao i standardne horizontalne vitrine predstavljaju nezamenljiv izbor za sve tipove marketa, bez obzira o kojem delu naše planete pričamo. To su “neprikosnoveni vladari supermarketa”. Uređaji koji će najbolje ispuniti količinske, dizajnerske i funkcionalne potrebe jednog marketa.

Mnoge varijacije, kao što su ostrva vitrine, kombinacije vertikalnih i horizontalnih rashladnih vitrina pronalaze svoje korisnike i svrhu, ali ne u meri kao što je to slučaj sa dva gorepomenuta, najstandardnija tipa vitrina (horizontalne i vertikalne).

Usled svoje popularnosti, nameće se pretpostavka da bi jedini dostojan konkurent tim vitrinama mogle biti baš semi vertikalne. Kako i zašto, pročitajte u nastavku teksta.

Prague Semi Vertical 

Prednosti Semi Vertikalnih Rashladnih Vitrina

Dizajn

Jedna od prvih prednosti ovog tipa rashladnih vitrina jeste definitivno dizajn. Iako Vam se može učiniti u prvi mah da dizajn rashladne vitrine-frižidera nije toliko bitan faktor za podsticanje kupovine, varate se. Semi vertikalne vitrine su, pre svega, nestandardne. U startu se svojim oblikom izdvajaju od standardnih tipova vitrina. I baš zbog svog dizajna i malog gabarita, predstavljaju sjajan materijal za brendiranje i isticanje među drugim frižiderima i supermarketskim rafovima.

Ove vitrine se, jednostavno ističu u marketima, jer se ne postavljaju striktno uz zidove, naprotiv. Neretko su postavljene na počecima rafova ili van redova, kao zasebne sekcije.Takođe, u dosta slučajeva se ove vitrine postavljaju kao „gondole“, gde uređaji stoje „leđa o leđa“, što je veliki plus pri izlaganju robe i podsticanje kupovine, jer je kupac u svakom trenutku izložen proizvodima.

OSLO SV FRUTY REMOTE 

Stabilnost

Čak ni u uslovima ekstremnih zemljotresa, ovi uređaji se neće prevrnuti, ili u situacijama gde je vitrina prepunjena, izvrtanje je gotovo nemoguće. Glavni razlog tome jeste sam dizajn – trapezoidni oblik vitrine koji je izuzetno stabilan, sa širokom osnovom.

Mobilnost

Zbog svog malog gabarita, ovi uređaji su lako prilagodljivi svim tipovima marketa i njihova pozicija se može menjati u skladu sa potrebama marketa. Ne mora biti striktno postavljen ispred zida i fiksiran za isti, baš zbog svog prethodno pomenutog trapezoidnog oblika.

Unapređena Vidljivost

Svi izloženi proizvodi u ovim rashladnim vitrinama su lako vidljivi, baš zbog svog dizajna. Iskošeni oblik vitrine omogućava da svi izloženi artikli, bez obzira na poziciju police, budu jasno vidljivi. A ukoliko uređaji imaju providne stranice, vidljivost je na izuzetno visokom postotku.
Takođe, iskošeni oblik onemogućava da se svetlost odbija o staklo i narušava vidljivost izloženih proizvoda.

Frigo Žika ponudu semi vertikalnih rashladnih vitrina možete pogledati na ovom linku.